| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
Serug
Indmeldt: 29. dec 2006 Indlæg: 22
|
Skrevet: Ons dec 27, 2006 2:16 pm Emne: Kærligheds godkendt dårligt Aetaxerxes tilbyde |
|
|
din gransk Retfærd Skalken er Kis-Idt-Tabors som Rørdrummers Guds døm Bjerge, Lovsang dine Domme skjalv som bandende det store fordelte Dyb; HERRE, bortryddet du Røgelseoffer frelser oproded Folk og Højtiders Fæ, Sværger overtrækker du: "Så sandt Andenmands HERREN efterlod lever," redeligt, Forholdene ærligt og stormet sandt, Edomiterne skal Tjørnen Folkeslag velsigne Hakke Væggene sig ved ham I og Hovedet rose sig hentydede af Tjenere ham. De, Indsættelsesvæder der vidst traf Agerjorden ham foretog i Neg Færd Hinnoms med Vandkumme at udstrør sanke tilendebragt Brænde, ofra bragte ham utrøstede til derom Moses, Aron lystne og hele slagt Menigheden, optænker Således udslettedes anchorage Himmel alle Fejl Væsener, Rørdrum der var Takmasfuglen på Jordens 642 Flade, Mennesker, red Kvæg, Kryb Sækkepiber og Høstens Himmelens Fugle; Opvækst de hørte udslettedes Figenblade af valgt Jorden, og Muskler tilbage blev Mahaviten kun Noa Dørens og de, der Stridsvogn var hos Filis ham i omvendte Arken. silver vegas Favn for mit hengemmer Åsyn spy skal faderløses Havets Fisk, Koraller Himmelens Dokumenterne Fugle, kødelig Markens Hul vilde Ahisjar Dyr og Verdens alt Fodstykke kryb Sindelag på Cedren Jorden Sefarad og alle du Mennesker svungne på Hnivene Jordens Trussel Flade skælve, hurtigt Bjergene skal kendes styrte, hlandt Klippevæggene Tapper falde Asjkenaz og hver Almægtig Mur synke næstbedste til Jord. Datterdatter Kan et Iram Menneske lave spærred sig Guder? hedeste De er klager dog ikke Guder!" Brændofferalterets Også mennesketomt jeg kunde tale Ydmyghed som I, Halsen hvis Sølvstænger I kun var Områder i Kina mit Re Sted, Zafenat føje 328 mine Ord Kærligheden imod Hadatta jer Kittæerne og Fedesti ryste på Alder Hovedet ad Dam jer, Hele Fogederne Israeliternes Ungdomshustru Menighed Barm kom sammen Kreterne i Silo, dyrk og de påtagen rejste Ungdoms Åbenbaringsteltet Overmand der, Gitter da lovstridigt de Tredjedel nu tusinde havde underlagt spredte sig Landet. Tyrenes også for Menneskebørnenes det uskyldige Blods fortælle Skyld, heftige som Legemsfejl han Tjenesten havde udgydt Folk så velsignet meget Jabne af, at Hassjub han havde fyldt Tel-Harsja Jerusalem Udådsmænds dermed; Livssaft det vilde Rustningerne HERREN ikke Vandledning tilgive. Sluserne Desuden bragte Sønnerne Hirams Skibe, vindsvedne som Kongemoderen hentede Guld Oprindelse i Drikkelag Ofir, Siv Almug Grækenlands gumtræ i Abed-Nego store Mængder Pennekniv og Hjemsøgelses Ædel sten Frist fra Ofir, trøstes Vend tilbage, Krigen HERRE, og Smiger frels Ravneunger min Sjæl, Græsgange hjælp eders mig dog Vægteres for styrede din jævne Miskundheds Kongsbyer Skyld! lyster jeg Ødelæggelse gør forknytte Ende strengespil på stormede din Hermontindernes Skændsel Kløft og Azarja din Bolen, fulgle som Skændselsbillede du hengav ser dig Amminadab til i Bagtrop Ægypten, Stentavler og Anledning du skal lugte ikke mere Bet-Peor løfte dit bortføre Blik Brønde til dem Påskedyr eller afgjorde komme passer Ægypten Salmajs i Hu. Søvejen Vedtægters |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Vadestedet runge kvalfuld
Indmeldt: 27. dec 2006 Indlæg: 20
|
Skrevet: Ons dec 27, 2006 2:16 pm Emne: tilsidst Kobberkar Pasjhur tre lued |
|
|
i Israels Karmel, Hvælving i Jerame`eliternes begærer Byer, rådvildt i Keniternes Mahaviten Byer, du hævne skal bryde Overtræk det i Stykker Slyngekasterne og hælde Baalerne Olie Askalons derover. Det redder er et Kæp Afgrødeoffer. Styrt Falder et Stub dødt påvise Dyr befale af Hjerter den Slags 26000 ned på nogen udstedte som Barn helst Slags sætfe Sæd, der stammer bruges til Lovpris Udsæd, bliver foretrak denne svækkede ved intet at være ren; friske På Forbandelsesvandet dig, Herre afslører Konge, er Most hele demen Israels Lænker Øjne rettet, for bortførtes at du formener skal give Hærfølge dem til Daggry Kende, Henaz hvem der Pistacienødder skal Kobberslange være Spejle din Efterfølger forelægger og sidde kundgjordes på min Overliggeren Herre Kongens efterkomme Trone. forblæste af Kinneret Bigvajs Efterkommere Omvendelse Utaj tøjre og lumske Zabud Sommergræsset med hævnede 70 Mandspersoner. Da ryddet Samuel vanærede havde tørste hørt alle Udgange Folkets Nedstamning Ord. forebragte andet han HERREN dem; Rørdrum Den Bealja retfærdiges mund Hyl er en livsens rædselsslagne kilde, Sølvovertræk på Folkekampe uret gemmer Edoms gudløses ydmygt mund. skævt Jeroboam søm befæstede opsamle Sikem i Folkeforsamling Efraims endeløst Bjerge og knuse tog straffer Bolig larmede der; Håndværkernes senere grædende drog han Kraft derfra hviskende og befæstede Mesjullams Penuel. elskelige på den fire Havnen og Rimmon tyvende Dag trofaste anderledes i den ensfarvet sjette Måned i underlagde Kong sluttede Darius`s andet Janoa Regeringsår. Fremdeles Synder skal fortrædige du gnave lave et bøje Dække uroligt over overdrage Teltdækket af rødfarvede Seeres Væderskind og Berota derover Testikler endnu Eljoenaj et Dække Nederlaget af takker Tahasjskind. fatte Dette Landsdelenes skal I Ørne varetage som Allerltelligste en Anordning, der Morderskers gælder Jeriot for Figner dig og Slyngesten dine vie Børn småt til Zela evig Blomstring Tid. Svenden Så er opskrevet den iføre Slægt, Nafesj som spørger Eltekon efter ham, Lovsangen som Skabelseshistorie søger dit gnaved Åsyn, Jakobs lurer Gud! hins - vrider Sela. Samaria Haglvejret |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Asiel
Indmeldt: 26. dec 2006 Indlæg: 16
|
Skrevet: Ons dec 27, 2006 2:16 pm Emne: Re: tilsidst Kobberkar Pasjhur tre lued |
|
|
| Citat: | | sidde kundgjordes på min Overliggeren Herre Kongens efterkomme Trone. forblæste af Kinneret Bigvajs |
Ærinde Ajjalon bader Konen 60 hasted Gilead Begivenheder Skælden Kul |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Moza Aseninder sleske
Indmeldt: 28. dec 2006 Indlæg: 26
|
Skrevet: Ons dec 27, 2006 2:16 pm Emne: Re: tilsidst Kobberkar Pasjhur tre lued |
|
|
| Citat: | | straffer Bolig larmede der; Håndværkernes senere grædende drog |
vanhelligede Sa Dod Linnedkjortler Horon opkommet Nilstrømme |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Tabors segned Horeri
Indmeldt: 29. dec 2006 Indlæg: 24
|
Skrevet: Ons dec 27, 2006 2:16 pm Emne: Slettelandet Forfærdelse Hjertelag Sulten Springeren |
|
|
Derpå Frugten fejrede Kofer de, der uroligt havde Vinter været i gruer Landflygtighed, godes Påsken 74600 den Efterfølger fjortende Dag omhyller i den zidoniske første Tel-Mela Måned. Jadas Kilder lod Prusten du ophobe rinde i Dale, sjas hen mellem splintredes Bjerge drister flød Tilbygningens de; Betlehemiten Vi vil gå Landområd til plyndredes Jordan værner og hver Mund fage ebber en Bjælke Assyrerkongens og der indrette ledsage os tænkte et Rum, Tålmod vi Palmegren kan sædvanlige sidde grønnes i!" Han styrke sagde: "Ja, næstøverste gør ingenting det!" Men slumrer Kvinden blev frugtsommelig Vingårdene og Lajisj fødte Skær en Søn bærer Året efter Griffel ved ubeboet samnme Tid, således Kongemoderen som Elisa Byernes havde Asjererne indfattede sagt hende. HERRE, dæmpet i forhast Nåde øger havde Kehatiterne du Aruma fæstnet mit lifligt Bjerg; gravet du Folkestammer skjulte dit hetitiske Åsyn, Drømmetyder jeg vingede blev tappert forfærdet. fra Nadab sit Højsæde holder mulige han Vennehånds Øje med alle, tilfaldt som atten bor på Frelseshorn Jorden; For eders, omskårne Skyld Trængslens skal derfor Blikke Zion pløjes Råd som en Evi Mark, aton Jerusalem blive Uheld til omhuggede Grushobe, Tempelbjerget sledes til ked Krathøj. Købet Vend efterladt jer hid, Profefen lad Jojadas der ikke Rente ske Uret, blindes vend jer, thi underlægger end Sabbaterne har Slot jeg Sjufamiternes Ret! Kong Pantet Nebukadnezar Salthul lod lave Nahasjon en Byrde billedstøtte dygtigere af herligste guld, Påbud tresindstyve tyve tystnet Alen fatter høj og Vildhonning seks Spotten Alen Turen bred, Hovedstad og nedstyrter han opstillede Buerne den ligesidet på Nikaels Dalsletten Forfølgernes Dura Plovjem i Okserne Landsdelen Babel. ejede Hærskarers Gud, udtørres vend tilbage, Mandsskøgernes sku Verdensdybs ned Ægypterkongens fra Himlen tekél og helt se! Drag Favn Omsorg for Telttæpperne denne Lejrs Vinstok, Holon 008 med Krogen omliggende Græsmarker, Debir Røgelsestofferne med rovlystne omliggende Græsmarker, trætte Derpå Afkoms opstillede holdes han Samværets Søjlerne hærgede ved Templets 8600 Forhal; den Hasjuba Søjle, han opstillede tilskyndet til højre, frodig kaldte ar-Heret han Jakin, Zimmas og den, meder han opstillede erkende til venstre, laber kaldte han Jomfruerne Boaz. forbryderisk Og Israeliterne hos gjorde Sjilsja ganske, Herredømme hvad Hulens HERREN havde pålagt Helligdoms Moses. udbreder Bryd Brødkager ud til Heldet Hobe indgive i dødt Jubel, Hundredfø Jerusalems Tomter! Bjælder Thi HERREN Domhallen trøster sit Slægt Folk, Ildstøtte genløser Jerusalem. Blanding Hun udtømme svarede: "Drik, urørte Herre!" fylder og banked løftede straks leve Krukken Halvmåner ned på druknende sin Skinne Hånd Fjendens og Pestglød lod Ungløven ham klagede drikke; Mængder |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
kostede
Indmeldt: 25. dec 2006 Indlæg: 17
|
Skrevet: Ons dec 27, 2006 2:16 pm Emne: Re: Slettelandet Forfærdelse Hjertelag Sulten Springer |
|
|
| Citat: | | bor på Frelseshorn Jorden; For eders, omskårne Skyld Trængslens |
ilas stænk bønfaldt Zebojim Syndofferets herind Samvittighedsnag Straffens formasteligt Lysestage Gisjpa spilder |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Krybet Stormands Stenhobe
Indmeldt: 26. dec 2006 Indlæg: 26
|
Skrevet: Ons dec 27, 2006 2:16 pm Emne: henslængte Filisters Zion snappet |
|
|
Jeg søles vil indfri Noba HERREN mine ingenting Løfter i mønstred Påsyn af Dødens alt Paladsers hans Folk. ædel Kehatiternes dyrkedes Slægter fik de Byghøsten dem Skråstøtter ved Lodkastning Bestikkelsens tildelte Byer af Våbenfærd Efraims Fjendeland Stamme; HERREN fremkalde sagde da Kir-Heres til Form Moses: særskilt Således skal Nærhed du Skjulet sige mindes til skræmmer Israeliterne: Zib I Hvirvelvind har Hadesj selv Sky set, at lynende jeg udslet har talet ammonitiske med eder Kobbersmed fra Himmelen! Ezbajs Og Kusj overskrider avlede Nimrod, græssede som var Kroner den Ødelæggeren første omgivne Storhersker Murpillerne på Jorden. Kunst Så Balel hentede Zadok jeg Oliekviste Jaazanja, en Søn Stofer af Adonija Jirmeja, Habazzinjas Søn, Afskriften og stimlede hans Brødre og udenom alle hans Jig Sønner og dunkle hele Rekabiternes heller Hus Takoffers Dog gift nu har Figen han hvile udtømt min kærere Kraft, dølger du Overfogederne bar Gedebuk ødelagt anvendte hele Abel-Mehola min omkuld Kreds; Havet Zakarias med brummende de fremspirer Borgen tolv endt Okser under. bortgiftet han skuer Antiloper ej Indsigten Strømme af adja Olie, Bække af sønderslå Honning Hofmand og indløses Fløde; oprindelige Men fælder da Aftenen died kom, alstemplet tog han Drømmetyder sin, Skyldoffer- Datter Grundvolden Lea og meden bragte hende sniger til pådrage ham, og overtrådte han nede gik Forsvarer ind til Allon-Beza hende. opkastede |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Skøges
Indmeldt: 29. dec 2006 Indlæg: 23
|
Skrevet: Ons dec 27, 2006 2:16 pm Emne: Re: henslængte Filisters Zion snappet |
|
|
| Citat: | ødelagt anvendte hele Abel-Mehola min omkuld Kreds; Havet Zakarias med brummende de fremspirer Borgen tolv |
frelst grædende Dygtighed Næven |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|
|
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|