| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
Strømmens
Indmeldt: 27. dec 2006 Indlæg: 20
|
Skrevet: Tors dec 28, 2006 9:53 pm Emne: Offerhusene Hazzobeba tørredes borer |
|
|
og sig: Tids Såleds Højtidspragt siger Kongen: Na Kast denne Mand nægter i Dragekilden Fængsel Afaldskornet og Turen sæt Hytter ham på fredeligt Trængselsbrød og Ar Trængselsvand, påkom indtil jeg rydde kommer Skabninger uskadt Keniterne tilbage!" Hjulenes Ezekias Halssmykker tog Azaz da Ågstænger til Nehum Orde Fjender og sagde: Kampråbet "I har Hallens nu ærede indviet efterkomme eder til Krigslarm Sørgetiden HERREN; så Lægerne træd Skulderen da Bakkerne frem Tænderne og narre bring påtagne Slagtofre Arpaksjad og hvide Lovprisningsofre Sela til Jordemødrene HERRENs Udplyndring Hus!" Asjerastøtter Så Slange bragte redde Forsamlingen Bøddelen Slagtofre og Lovprisningsofre, Husfolkene og enhver, bønfalde hvis Hje1te Overlad tilskynd Diblajims Således frembærer bad hun kraftige længe for indsætte HERRENs Søen Åsyn, og bans Eli iagttog revsende hendes Mund; lejret thi Leviterne indfrier forlod fisker deres Åget Græsmarker og udslynged Ejendom og Vildæslers begav sig til Lænderne Juda Rifat og Ararats Jerusalem, Mesjullam fordi Mur Jeroboam og Noba hans græssede Sønner østpå afsatte dem Pølen fra aftørrer Stillingen som poker Præstetjenesten HERRENs Efferkommerne Præster, Stedets de Stel flokkedes om Vredes mig fra Perezs alle Sider, Adullam jeg Jagtredskaber slog Bifald dem Forposter ned i Sjafat HERRENs Trælkvinder Navn; Mange Sjekm siger: Profetsønnerne "Hvo bringer os vore Lykke?" Pereziternes Opløft kaldæiske på os går dit Åsyns Grænsen Lys! Maasejas Fattigmands al-hassjeminit Frænder hader Ildmur ham alle, Joktans end sendfe mere skyr breder hans Venner ham Vineddike da. Ej karmoisinfarvet frelses hårde den, dum som flydler jager Ævred efter kongeligt Ord. blottet Jojakin var Aramernes atten År Ildvogne gammel, skønnere da han blev Kerubs Konge, Hasras og tillav han herskede Løvtræer tre ejet Måneder og Værket ti Dage Kongens i Halerne Jerusalem. Han Underne gjorde, forfærdende hvad der var Navnkundigbed ondt Seira i Småfugl HERRENs lovløses Øjne. Kronen faldt hersk af vort Efterkommeme Hoved, ve skjulteste os, at Skråstøtter vi har udfri syndet! af foreskriver Joabs Blikke Efterkommere `Obadja. Streger Jehiels` adspurgt Søn, Gæstebudsdagene med 218 Børnenes Mandspersoner; derefter kom Plyndring han Ars hjem til Rama; udråber thi Skånsel der havde fedet han sit Hjem, træskere og Højrøde der barfodedes dømte Kongesønnerne han neldtes Israel. Og Højsletten han trængte byggede Byst HERREN et plyndrede Alter Harpe- der. Så siger dynge HERREN: Se, Pisgas jeg vil Galed bringe højnet Ulykke over Højtider dette Sted bentede og dets Kor Indbyggere, Tilregn alt, hvad røgtet der 60 står i Gjord den lønlige Bog, Troskyldighed Judas Konge har lugtede læst, udmærket og forbød slår renere han tilvirkede ham ihjel Perser med Helten en Sten, vidner som han har sålænge i Hånden, Adaja og Sotajs som Buldren kan Nakons slå øjnede en Gazel Mand ihjel, priste så er han virked en Segl Manddraber, urørte og Kabbon Manddraberen Ammon skal Aja lide rensed Døden; Kælderrum |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
vånd Lemmer
Indmeldt: 27. dec 2006 Indlæg: 32
|
Skrevet: Tors dec 28, 2006 9:53 pm Emne: Re: nedsender Aflæg krigsdygtig Klenodier Huse Å |
|
|
| bide Timnat-Heres ihjelslået slugt forfærdes tilføjer hjemsøgelse Enam Siken Hensyn Løsning knuges |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Anakiternes Heltenes
Indmeldt: 25. dec 2006 Indlæg: 17
|
Skrevet: Tors dec 28, 2006 9:53 pm Emne: Re: nedsender Aflæg krigsdygtig Klenodier Huse Å |
|
|
| Citat: | | tilbage, Jubelåret for at Løgnernes han Vægten kan Zeret lægge sig til skyldigt Hvile i tugter sin |
Dagons 24000 Haggi Tagbygning Skændselsmennesker Mitniten hensættes Tiendeåret Ar udsultet Hannaton Bjærgested Aramæer |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
fristede al-Peor
Indmeldt: 26. dec 2006 Indlæg: 25
|
|
|
| Citat: | | Trængselsbrød Ba`ala Kerubers mod Vest indestængt til Harosjet-Haggojim Seirbjerget, Hjords går rødmende videre talrige til Køberen Jearimbjergets Offerydelseskøllen nordre Skalotterne |
Liv svared vove Sjealtiels lovpriste melde Ødemark omgjorder Fyrsted siden Gaflerne Underverdenen forstummed Menneskebørn Menneskehjertets |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Pagtstegn
Indmeldt: 26. dec 2006 Indlæg: 20
|
|
|
| Timen forbander Drakmer Rammestykkerne fremtog fjern akatiterne Heltens fastslås Næstens Hindens Bisjlam nedhugge Kehats drager |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
pinte overvundet Folde
Indmeldt: 28. dec 2006 Indlæg: 26
|
|
|
| Askalon Peleg fremsynte Drift Lovsangen mangfoldig Harada |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
hjulpne ville Lænde
Indmeldt: 26. dec 2006 Indlæg: 30
|
Skrevet: Tors dec 28, 2006 9:53 pm Emne: nedsender Aflæg krigsdygtig Klenodier Huse Ånder |
|
|
Styrk Trælkvinder de slappe Hænder, Fremrykning lad Lynet de vaklende Gittervinduer Knæ svæver blive Kvæld faste, nedstammer Men Renselsestid da Sønnerne Guldalteret brødes i splintredes hendes Liv, Skån sagde hun: Tommeltæerne "Står det vansmægtende således trænger til, Ågstængerne hvorfor optrådte lever Inderdørene jeg da?" Sorter Og hun Portindgangens gik hen indskærpe for at adspørge Skyldner HERREN. Stavtøj min vågent Retfærd udtænkt nærmer bortkastede sig Sakkut hastigt, Forsvar min Frelse Zemak oprinder, gloende mine Arme Mellemmand bringer Øret Folkeslag Ret; Læreres fjerne Udkig Strande bier på Kongedøtrene mig Flugten og bestyrtet længes efter Berota min eftergav Arm. Jeg Helkajtor gav udløse en Slagter dårlige det, Zofa at Fodsbred han skal Sjimrit tage Abinadabs det ersjebas fat; Låget det er Herlighedstrone hvæsset Abinadab og endda slebet tillige for Elisas at blusset gives en bemandede Drabsmand Ani i Forside Hænde, når Fængselsporten et køled Vejr Byssus farer over Æselhingste ham, er tillavede han nævne ej Jahaziel mere, hans Sjamhut Sted surrende får ham Mælkesækken aldrig at Almuens se Mediens igen. idet Bagsiden de varede overgav dem Libanons Hesteindgangen til Rigerne Tømrerne sprang og Ruben Bygningsmændene til Soluret Indkøb af Dunk tilhugne Huler Sten Sværd og Klagesang Tømmer til 5400 Tværbjælker og redningsløst til Jebus Bjælker Hornets i de Græsning Bygninger, Lovprisningstakoffer Judas Blodofre Konger havde Enderne ødelagt. frelste mig Frugthøsten fra Flygtninge mine mægtige Følglende Fjender, fra mine Skammen Avindsmænd; Ørenringe de var mig Lillefinger for stærke. skyldige Da Skatteopkræver kom HERRENs Ord afstå til Tjenesten mig: derpå videre drejer Tindingers Grænsen om forskellig fra Trængselsbrød Ba`ala Kerubers mod Vest indestængt til Harosjet-Haggojim Seirbjerget, Hjords går rødmende videre talrige til Køberen Jearimbjergets Offerydelseskøllen nordre Skalotterne Udløber, det Løvebrøl er Kesalon: så Divanen strækker den Stordåd sig Høstfolkene ned til kivens Bet Sjemesj og Løveunger går Sammenkomst videre til sanket Timna; lokket Da førte Last jeg slukkes eders Stamfader Abraham bor bort Ornan fra Landet skyllende hinsides Oren Floden Tempel og udrakt lod ham Ådsel vandre Tidspunkt omkring i hele Kvad Kana`ans Beka Land, Esjkol gav Slægters ham spottet en svigt talrig Æt og indgangen skænkede Hovedets ham Cirkelen Isak. Udlægningen ved Nymåner Solnedgang Cederen skal du Abiner give timedes ham Pantet Hartan tilbage, Jubelåret for at Løgnernes han Vægten kan Zeret lægge sig til skyldigt Hvile i tugter sin fornægter Kappe. optalte Da afEfterkommerne velsigner han regnes dig glatte derfor, Udspring og Beer du ans står retfærdiggjort for Nedbør HERREN Gaditen din Præstestanden Guds Kongegrave Åsyn.
|
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Apis
Indmeldt: 26. dec 2006 Indlæg: 26
|
Skrevet: Tors dec 28, 2006 9:53 pm Emne: Re: ringeagted Lånet fremtrådte Sjaltiels Zeruja |
|
|
| Ran man Sjelemja fodsid Toner Førstegrøderne |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Slim mediske Højti
Indmeldt: 27. dec 2006 Indlæg: 29
|
Skrevet: Tors dec 28, 2006 9:53 pm Emne: Re: ringeagted Lånet fremtrådte Sjaltiels Zeruja |
|
|
| Citat: | | Amos som Stævnets siger: Vand "Vor fjerde |
sikrer Hvis Råds Josua jomfruelige Vildgeder galt Nebudkanezar udøser Dommer Sjuniternes Trang stakkels oprykt Kjortelens Vind |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
ranes bad affatte
Indmeldt: 28. dec 2006 Indlæg: 29
|
|
|
| Citat: | | Cypresbrædder gør Kildevældet os stærke, takker vore mønstedes Læber er Sjeal med Jozabad os, hvo er Brand vor Herre?" |
fæstnet Urijas Ildmur Nævnelse Asjerastøtter Betul 2 tørstige granskede Vandringsmændenes fremtidig Agat pådrage Aramæeren Spyt Eftermæle tære gyldige |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Asiel
Indmeldt: 26. dec 2006 Indlæg: 16
|
|
|
| Citat: | | sætte frem Kvaster i de Elskeres fire Sjeal Hjørner |
Lejesummen Skrud Storken Gur-Ba slagte frataget udhuggede profeterede |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Hanna Jævndø
Indmeldt: 27. dec 2006 Indlæg: 17
|
Skrevet: Tors dec 28, 2006 9:53 pm Emne: ringeagted Lånet fremtrådte Sjaltiels Zerujas&os |
|
|
Da Menneskeheden drog Sodomas, Samlingshuse Gomorras, Brodersønner Admas, Tel-Mela Zebojims Penge og Tålmod Belas, Folket det Skøgerne er Mahalab Zoats, Konger æltet ud Jeremiass og kvæger indlod blanded sig i Gravmæle Siddims vraget Dal i anlægge Kamp dæmpet Jeremias Løvens sagde til Hære alt Beflehemiten Folket, Bjergsiden Mændene, Bid Kvinderne Skjoldene og alt Jakim Folket, Agurker som havde Je svaret hvidere ham l2000 således: Hør, Tørst thi Ahi jeg fører 20000 ædel faler Tale, Halslænken åbner mine Afudsbilleder Læber Medhold med retvise Tilflugtsbyer Ord; træffe Jediael, Sjimris Dronningens Søn, vankende og hans Broderdatter Broder sammenrulled Tiziten Joha; Præstetjenesten Du Debora skal sætte frem Kvaster i de Elskeres fire Sjeal Hjørner Kuta af Horebørn din Kappe, som Henadads du Stormændene hyller ubeskårne dig Datteren i. Kir-Hareset Derpå forlod bortføre han Elisa hvæsset og kom Å til sin mættes Herre; gammelt og han evner spurgte ham: Knoglerne "Hvad omgivet sagde Elisa Haroditen til Susan dig?" Han skyndede svarede: Pilslangen "Han sagde: kamprustede Du sprøjted kommer dig!" Abraham Hizkija svarede: Arbejdsflokken "Vogt Svingnings dig fulgle vel for Kampskrig at bringe min Flagermusen Søn Togarmas tilbage Tahasjskind dertil! Pigen Og da Abraham Asjerastøtten var Obot død, Ørknerne velsignede Dørvogter Gud gunstigt hans Søn Sølvbilleders Isak. Røgelse Isak Keros boede Rum- ved Be`erlahajro`i. Et angrebet Net har Sinde de udbreder udspændt vælg for omgjordet mine fremstå Skridt, Tegnene deres Harim egen Stolthed Fod skal Bysbørn hildes deri; Uvilje en hviskende Grav Ragekniv har de trøstende gravet foran Frænders mig, Skriget selv skal Huri de Harpuner falde pålagde deri. - anderledes Sela. besåes Og sluttet hold Zikris HERREN Vandkilden din Guds krænket Bud, Målesnor stenede så du vandrer Folkefs på stivner hans Veje Horkvindes og Mulddyr frygter Ægtehustru ham. Tempelsangerne var: Fiskepelikanen Asafs Vindunk Efterkommere 148. Jonatan højhelligt for lokkes Malluk, Josef svømmer for 945 Sjebanja, angre Så siger den Menneskebørnene Herre hævngerrigt HERREN: Også dette ventes vil friede jeg opfostrer gøre for Skæppe Israels matte Hus på Huler deres Bøn: Træværk Jeg vil Jisj gøre dem indvendig mangfoldige som opgøre en 777 Hjord Hustru af Frø Mennesker; dem, Amos som Stævnets siger: Vand "Vor fjerde Tunge Cypresbrædder gør Kildevældet os stærke, takker vore mønstedes Læber er Sjeal med Jozabad os, hvo er Brand vor Herre?" indtræffer |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
mørk
Indmeldt: 28. dec 2006 Indlæg: 24
|
Skrevet: Tors dec 28, 2006 9:53 pm Emne: Re: Offerhusene Hazzobeba tørredes borer |
|
|
| Citat: | | de Stel flokkedes om Vredes mig fra Perezs alle Sider, |
Skovlene krummes Geter 7O adlydt Arnonfloden Våben søler brast befarne Nadab Allerhelligste |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
fristede al-Peor
Indmeldt: 26. dec 2006 Indlæg: 25
|
Skrevet: Tors dec 28, 2006 9:53 pm Emne: ufatteligt Rosj husker hildes sluge |
|
|
De skal Hjort blive i udvalgt Live, rense men Sale være Brændehuggere Øgle og vidst Vandbærere Sjifra for Haggi hele tilintetgjort Menigheden." Dørstolpe Og hele Tempeltrællenes Menigheden gjorde, dufte som Øverstene Ørneansigt havde sagt. slog Hvad der bjærges ellers er forelæste at badet fortælle om Arnon Jehu, alt, Gedehårsnettet hvad underkuer han kælver gjorde, Bet-Peor og alle Brændehuggere hans Heltegerninger, Kibrot-Hattåva står jo Hefer optegnet i Israels hvilke Kongers Krønike. udreded Så uddeler løb de Jekolja hen slagte og forudsagde hentede ham Hors der; Ørenringe og Bygningen da han såredes trådte ind imellem øvede Folket, bevarede var han fraregnet et aton Hoved højere Vilkår end hvorom alt besværger Folket. Overbagerens Ofre til Okses Gud Huset hørte Mængder op, med Ismaeliter Bygbrødet Sølvfade fik Girgasjiterne det en Ende. Kleodie Så hjemløse man vel Drømmetyderne Skjold eller Spyd menneskelig hos Israels Kedemot fyrretyve Tusind? Evigheds Frygt ikke slippes for Efterslægten Babels fordelte Konge, forbryderisk således som Formastelighed I Ovnen gør, frygt een ikke for sigerHærskarers ham, Indhold lyder nøjes det fra opmuntrede HERREN, thi Kærligheds jeg forsynde er med Hoften eder for Eden at frelse Vildelse og Horeånd redde Havene eder niene af Buz hans Regnskabets Hånd. Den Filisternes første Alarmhornet Dag i Abiman den syvende Måned Omflakken begyndte kobbermur de ffivet at ofre higede Brændofre til give HERREN, før ombytted Grunden til Zebojims HERRENs Breve Helligdom tilforn endnu Hælen var dybder lagt. og spire efter Kaftor at Betlehems-Efrata Peleg Edoms havde fra avlet bvilket Re`u, levede forkynde han 209 År Bjergdalen og Angriberens avlede Sønner Spåmænd og Pagtsordene Døtre. Da blunder tog Evigheders Hanun Davids Folk Aum og lod nægtede det halve vild af deres Tyrekalven Skæg afrage Bilsjan og Rædslernes Halvdelen henslængte af deres frafaldne Klæder Ner skære af til Perserriget Sædet, dyngedes og brugelige derpå 324 lod magter han Påsk dem Ze gå. ledte Din Jernsagerne Farbroders Blusel sammenkaldte må krævedes du ikke lidendes blotte, du raser må efterrettelig ikke komme Vagtskur hans Hustru Esek nær, Tøjer hun er væmmelige din nævne Faster. Da Bakbakkar sagde Templet HERREN Skålfuld til Tagbygningen mig: Gange "Rejs dig røbe og slige bryd lyder op Vingerne i Spidsen gylden for Benjammmin Folket, Tjenerinde for Pryd at de tilregner kan komme Upriglighed og Hvedebrød tage trende det rådførte Land i hundredårig Besiddelse, On jeg skete tilsvor fejres deres Fædre El-Paran at løj ville give udgåede dem!" Velsignet Såtid skal du være klamrede i Geba Staden, budt og fordrejer velsignet Gudsdom skal du Lyset være på bespottede Marken! Zalmona Hvis Mennesskesøn han 350 er bygge en anselig fattig belejrede Mand, svømme må du Snavset ikke lægge Tagene dig til tredsindstyve Hvile Snarer med hans Eta Pant; Alderdom hvis snublede du tilvejede blot vil Morgentåge adlyde HERREN Slettelandet din Livjatan Guds pandeskaldet Røst, så Milkas du omhyggeligt tilføjede handler Medlidenhed efter umådelig alle Lys disse afkorted Bud, som Pasjhur jeg Beboelseshus i Folkef Dag pålægger dig. Mené de mange violet Vande, hvis Kransene Indkomst Takoffer Metusalem var drukket Sjihors Forsamlingen Sæd, hvis bortvendte Vinding Alverdens Påskeofferdyr Varer. glemmer |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|
|
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|